شرایط اجاره خودرو

بزرگترین، مطمئن ترین، معتبر ترین مرکز اجاره انواع خودرو بدون راننده و با راننده در کشور می باشد که و دارای سوابق طولانی درامر اجاره خودرو می باشد.

شرایط اجاره خودرو

۴ بازديد
اجاره خودرو
احتمالاً این روزها بیش از هر زمان دیگری با توجه به هزینۀ بالای خرید خودرو، افراد به راه‌های جایگزینی مانند اجاره خودرو فکر می‌کنند.

اجاره خودرو یکی از راه‌های مرسومی است که کمک می‌کند مدتی از داشتن اتومبیل بی‌نیاز شوید.

افرادی که به اجاره خودرو روی می‌آورند الزاماً کسانی نیستند که با عدم تمکن مالی برای خرید خودرو رو به رو بوده‌اند.

اجاره خودرو می‌تواند نیاز سطح وسیعی از طیف‌های مختلف مردم را برطرف کند.

برای مثال افراد زیادی با حضور در یک شهر یا کشور غریب نیاز دارند خودرویی در دسترس داشته باشند تا بدون نیاز به وسایل حمل و نقل عمومی به کارهای شخصی خود بپردازند؛

فلذا برای بسیاری از افراد حضور در شهر یا کشوری غریب حکم می‌کند که به اجاره خودرو اقدام کنند.

می‌توان این نکته را خاطرنشان کرد که کاربرد اجاره خودرو در همۀ موقعیت‌ها و برای همه یکسان نیست.

گاهی ممکن است حتی در شهر خودتان در شرایطی قرار بگیرید که خودرویی در دسترستان نبوده و ترجیح دهید که به جای قرض کردن ماشین از دوستان و آشنایان، به اجاره خودرو روی بیاورید.

کاربرد اجاره خودرو همچنین می‌تواند برای برخی در راستای پر کردن اوقات فراغتشان عمل کند.

عده‌ای از افراد علاقۀ زیادی به گشت‌زنی در شهر با ماشین‌های مختلف دارند و اجاره خودرو برای آنان تفریحی است که از آن سیر نمی‌شوند.

آشنایی با خدمات اجاره خودرو می‌تواند عدۀ زیادی را ترغیب کند تا به جای خرید خودرو به اجاره خودرو روی بیاورند.

شاید عدۀ زیادی گمان کنند که اجاره خودرو صرفاً در خدمت مصارف تشریفاتی قرار می‌گیرد و از کاربرد اجاره خودرو در وجوهی دیگر بی‌اطلاع باشند.

با کمی سرچ کردن در سایت‌های مختلف می‌توانید به این نکته پی ببرید که خدمات اجاره خودرو بیش از چیزی هست که به آن فکر می‌کردید.

شاید عدۀ زیادی از مردم هنگامی که از اجاره خودرو ارزان قیمت مطلع شوند، از خدمات اجاره خودرو استفاده کنند و حتی از خرید اتومبیل منصرف شوند.

اجاره خودرو در تهران نیز که کلانشهری با وسایل حمل و نقل عمومی و در دسترس اکثریت است، تبدیل به امری مرسوم شده و افراد زیادی هستند که از خدمات اجاره خودرو در این شهر بهره می‌برند.

برای اجاره ماشین حتما مدارک مورد نیاز را پیش از درخواست، تهیه کنید
یکی از مسائلی که متاسفانه امروزه باعث می شود شخص نتواند به راحتی خودروی مورد نظر خود را اجاره کند، عدم دسترسی به شرایط اجاره خودرو در زمان تحویل خودرو می باشد.

برای رفع این چالش چه باید کرد؟ شرکت اجاره ماشین در وب سایت خود مشخص کرده است که دقیقا شرایط اجاره خودرو و لیستی را در وب سایت خود قرار داده است که البته ما هم در این مقاله به بررسی آن می پردازیم :

برای اجاره ماشین شما باید سند مالکیت در شهر تهران داشته باشید و یا ۲۰ الی ۳۰ درصد از مبلغ خودرو را به صورت نقد در حساب خود داشته باشید.
ارائه گواهینامه معتبر برای اجاره ماشین الزامی بوده و شرکت کرایه خودرو در صورتی که تمامی مدارک مورد نیاز برای کرایه در دسترس باشد ولی گواهینامه ارائه نشود، نسبت به تحویل خودرو اقدام نخواهد کرد.
ارائه کارت شناسایی معتبر در زمان اجاره خودرو الزامی است.
با توجه به این شرایط شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اگر شخصی از خارج کشور به ایران مراجعه کرده و برای مدت زمان اقامت خود نیاز به اجاره ماشین داشته باشد، باید چه مدارکی ارائه دهد؟

در جواب به این سوال باید گفت که این اشخاص می توانند به جای سند مالکیت و یا وجه نقد، ۱۵۰۰ الی ۵۰۰۰ دلار وجه نقد را ارائه داده ولی برای تحویل خودرو ارائه گواهینامه معتبر برای جاده های ایران الزامی می باشد.

همچنین ارائه پاسپورت نیز برای تحویل خودرو مورد نیاز خواهد بود.

به نکات عقد قرارداد اجاره ماشین توجه داشته باشید
یکی از مهم ترین مسائلی که در اجاره ماشین برای شما حائز اهمیت می باشد، آن است که شرایط کرایه خودرو را مطالعه کنید.

برای مثال باید در نظر داشته باشید که برای آسایش و راحتی مستاجر، شرکت خودرو را بیمه می کند ولی بر اساس مدت زمانی که شما به خودرو دسترسی دارید،

هزینه ای که برای بیمه پرداخت می شود محاسبه شده و از مستاجر دریافت می شود.

همچنین تمامی قوانین مالیاتی برای اجاره ماشین رعایت شده و مستاجر موظف است که این هزینه ها را بپردازد.

از سوی دیگر باید دقت داشت که در صورتی که کرایه خودرو را برای ایام تعطیل می خواهید انجام دهید، معمولا هزینه های اضافه ای از شما دریافت می شود.

با توجه به این نکات اما باز هم توصیه می شود که حتما پیش از اجاره ماشین، نسبت به دریافت شرایط شرکت کرایه خودرو اقدام کنید و سپس نسبت به ارائه درخواست کرایه خودرو اقدام کنید.

حتما پیش از تحویل، خودرو را به صورت کامل چک کنید
یکی از مهم ترین شرایط اجاره خودرو که در خصوص اجاره ماشین باید به آن توجه داشته باشید و بر این اساس نسبت به دریافت خودرو اقدام کنید، چک کردن خودرو پیش از تحویل است.

در صورتی که مشاهده می کنید خودرو هرگونه عیب و نقص از لحاظ ظاهری و یا موتوری دارد، بهتر است که با کارشناس تحویل خودرو در میان بگذارید.

در واقع تمامی مشکلات و یا نواقص خودرو به صورت ظاهری و موتوری باید در قرارداد ذکر شود.

در نظر داشته باشید که این مسئله می تواند در نهایت به نفع مشتری باشد و چک کردن خودرو را در کوتاه ترین زمان می توانید انجام دهید.

در نظر داشته باشید که هر خودرو بر اساس قوانین شرکت تا حد مجازی قابلیت جابجایی را به صورت روزانه دارد.

حتما این مسئله را باید پیش از ثبت سفارش اجاره ماشین بررسی کرده و بر اساس نیاز خود نسبت به کرایه ماشین اقدام کنید چرا که در غیر این صورت، شرکت می تواند هزینه های اضافه را بر اساس لیست قیمت های از پیش تعیین شده در صورت کارکرد بیش از حد ماشین از شما دریافت کند.

مشخص کنید که چرا می خواهید خودرو اجاره کنید
این نکته در واقع علاوه بر این که روند اجاره ماشین را برای شما تسهیل می کند، به خود شما نیز کمک می کند تا بتوانید بهترین خودرو را برای اجاره در نظر بگیرید و اجاره کنید.

در واقع دلایل مختلفی ممکن است باعث شود که یک نفر به اجاره خودرو بپردازد که در این قسمت به بررسی آن ها می پردازیم.

در ابتدا باید گفت که ترانسفر فرودگاهی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین و رایج ترین دلایلی دانست که به خاطر آن مردم از خدمات اجاره ماشین استفاده می کنند و در کنار آن می توان گفت که دسترسی به خودروی لوکس برای بسیاری از مشاغل می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

در کنار این مسائل می توان رفت و آمد و یا انجام مسافرت بین شهری را از دیگر دلایلی دانست که باعث می شود بسیاری از افراد به اجاره ماشین روی بیاورند.

همچنین خراب شدن یا در دسترس نبودن خودروی شخصی و استفاده از خودرو برای جابجایی مهمانان را می توان از دیگر دلایلی دانست که باعث می شود بسیاری از مردم روی به اجاره ماشین بیاورند.

با توجه به مسئله شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود، خودرویی که به آن نیاز دارید را انتخاب کرده و از آن استفاده داشته باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.