takseir1

بزرگترین، مطمئن ترین، معتبر ترین مرکز اجاره انواع خودرو بدون راننده و با راننده در کشور می باشد که و دارای سوابق طولانی درامر اجاره خودرو می باشد.

اجاره ماشین کروک

۴ بازديد
اجاره ماشین های کروک و لوکس در تهران
درباره اجاره ماشین کروک چه می دانید؟ اتومبیل های کروک با سقف جمع شونده که به عنوان لوکس ترین خودروها در دنیا شناخته می شود.

اتومبیل های زیادی در کلاس های مختلف وجود دارند که از این قابلیت برخوردار هستند. با توجه به قیمت بسیار بالای این اتومبیل ها ممکن است بیشتر افراد امکان دسترسی به آن را نداشته باشند.

اما سال هاست که دسترسی به رنت خودرو در تمام دنیا این مشکل مرتفع شده است.

موسسه تک سیر یکی از موسسات قدیمی در زمینه ی اجاره خودرو این امکان را به شما می دهد که از این امکان نهایت بهره را ببرید.

ممکن است شما به هر دلیلی به اتومبیل های لوکس کروک نیاز داشته باشید بنابراین می توانید با مراجعه به سایت موسسه قیمت ها و شرایط لازم را مورد بررسی قرار دهید.

اتومبیل های لوکس و کروکی یک گزینه ی مناسب برای تبدیل شدن به ماشین عروس دارند این اتومبیل ها برای گل آرایی بسیار مناسب هستند.

از دیگر موارد اجاره ماشین کروک و لوکس در تهران می توانیم به استقبال از مهمانان خارجی و ساخت انواع کلیپ ها اشاره کنیم.

این اتومبیل ها به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارند بسیار مورد توجه جوانان قرار می گیرند.

اجاره ی اتومبیل های کروک شرایطی دارند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اجاره ماشین کروک بدون راننده
اجاره ماشین کروک و سایر خودرو های لوکس به دو شکل اجاره با راننده و اجاره بدون راننده ممکن است.

هنگامی که شما خودرو کروک را بدون راننده اجاره می کنید، باید خودتان هدایت خودرو را بر عهده بگیرید.

البته برای اجاره کروک با راننده، شما باید ضمانتی معادل پنج میلیون تومان برای خسارات احتمالی و مبلغی هم بابت جریمه رانندگی احتمالی به شرکت اجاره دهنده خودرو تحویل دهید.

در اغلب اوقات افراد دوست دارند که رانندگی با خودرو های لوکس مانند کروک را تجربه کنند و یا در مراسمات مهم و قرار های کاری وانمود کنند که خودرو را خریداری کرده اند؛ به همین دلیل خودرو را به صورت بدون راننده اجاره می کنند.

شما می توانید با اجاره بدون راننده ماشین کروک، از تجربه رانندگی با یک خودروی بدون سقف لذت ببرید.

اگر شما هم دوست دارید برای دریافت نتایج اقتصادی بهتر در بیزینس خود یا مراسمات ویژه از یک خودرو با کیفیت استفاده کنید، اجاره ماشین کروک به عنوان یک انتخاب هیجان انگیز و متفاوت می تواند تجربه ای منحصر به فرد از حسن ازدواج یا سایر مراسمات مهم برایتان رقم بزند؛ اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که درصورت اجاره ماشین کروک بدون راننده مسئولیت سلامت خودرو بر دوش فرد اجاره کننده خواهد بود.

بنابراین هنگام اجاره بدون راننده ماشین کروک و یا هر خودرو لوکس دیگری از داشتن بیمه نامه کامل و مخصوص خودرو اجاره ای اطمینان حاصل کنید.

هنگام اجاره ماشین کروک بدون راننده شرکت های اجاره دهنده خودرو قبل از تحویل خودرو به فرد اجاره گیرنده تضمینی مبنی بر خسارات احتمالی و جرایم رانندگی احتمالی به شرکت اجاره دهنده تحویل دهد.

اجاره ماشین کروک با راننده
اجاره خودرو کروک با راننده معمولا بیشتر برای توریست ها کاربرد دارد، چراکه خودرو های کروک کابین عقب جا داری ندارند و معمولا متقاضیان آن ها را به صورت بدون راننده اجاره می کنند؛

اما چون توریست ها به مسیر های مختلف آشنایی ندارند ترجیح می دهند در صورت علاقه به خودرو های کروک آن ها را به صورت با راننده اجاره کنند. البته اجاره ماشین کروک با راننده تعرفه بیشتری هم نسبت به اجاره بدون راننده این خودرو دارد.

مزایای اجاره ماشین کروک
– هنگام اجاره ماشین کروک نیازی نیست که شما نگران پرداخت هزینه های مربوط به تامین قطعات، اخذ معاینه فنی برای خودرو، دریافت بیمه نامه، هزبنه تعمیرات و… خودرو باشید، چون خودرو توسط شرکت اجاره دهنده از نظر فنی و ظاهری به طور کامل بررسی و هزینه های نگهداری آن پرداخت می شود؛ بنابراین شما به عنوان مستاجر هیچ وظیفه ای در قبال پرداخت این هزینه ‌ها نخواهید داشت.
– اگر شما بخواهید یک ماشین کروک بخرید، باید بخش بزرگی از سرمایه خود را صرف خرید این خودرو کنید، با اجاره ماشین کروک با وجود اینکه از این خودرو استفاده می کنید می توانید سرمایه شما راکد نمی ماند. علاوه بر این از پرداخت مالیات خودرو های لوکس و نگرانی برای افت قیمت خودرو و استهلاک آن هم خبری نیست.

اجاره پرادو

۳ بازديد
اجاره پرادو
پرادو یکی از شاسی بلند های محبوب و قدرتمند و خودرویی لوکس و تجملی است که در ایران طرفداران زیادی دارد.

اجاره پرادو به عنوان خودرویی که دارای توانایی بالا در جاده های خاکی، برفی و آفرود و ظاهر لاکچری و تجملی و کابینی راحت و جا دار یکی از گزینه های محبوب طرفداران خودرو های اجاره ای است.

در این گفتار اطلاعات تکمیلی در زمینه اجاره پرادو ارائه خواهیم داد.

شرایط و مدارک لازم جهت اجاره پرادو

برای اجاره پرادو چه شرایطی لازم است؟ اتومبیل پرادو یکی از اتومبیل های شاسی بلند بسیار زیبا است که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

متقاضیان اجاره این اتومبیل می توانند در دو حالت کرایه اتومبیل پرادو بدون راننده یا به همراه راننده اقدام کنند که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

این موسسه امکان اجاره دو نوع پرادو را در اختیار متقاضیان قرار می دهد که شامل تویوتا پرادو چهار درب و پرادو دو درب می شود.

این اتومبیل در عین لوکس بودن بسیار جادار است و گزینه ی مناسبی برای مسافرت به شمار می رود.

شرکت تک سیر به عنوان یکی از قدیمی ترین موسسات اجاره اتومبیل در ایران برای راحتی متقاضیان اتومبیل های لوکس و روز دنیا را در اختیار آن ها قرار می دهند.

افراد برای اجاره پرادو باید مدارکی را به شرکت ارائه کنند که شامل :

متقاضیان ایرانی: ارائه ی یک چک به ارزش اتومبیل پرادو ارائه ی سند مالکیت در تهران یا ۲۰ تا ۳۰ درصد وجه نقد به میزان قیمت اتومبیل ارائه ی کارت شناسایی و گواهینامه ی معتبر الزامی است.

متقاضیان خارجی: ارائه ی اصل پاسپورت پرداخت ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار وجه نقد ارائه ی گواهینامه معتبر

اجاره پرادو در کیش
جزیره کیش یکی از مهم ترین شهر های توریستی ایران است، چون معمولا توریست های زیادی به این جزیره زیبا سفر می کنند.

صنعت اجاره خودرو های لوکس در کیش رونق بسیاری دارد. اغلب توریست هایی که از کشور های خارجی به کیش می آیند از خودرو های اجاره ای لوکس استفاده می کنند.

خودرو پرادو یکی از بهترین و مناسب ترین خودرو های اجاره ای است که در کیش متقاضیان زیادی دارد.

اجاره پرادو می تواند به صورت با راننده و یا بدون راننده باشد. در هر کدام از این حالات شرایط اجاره متفاوت است

در اغلب اوقات اجاره خودرو در کیش بیشر با راننده صورت می گیرد، چون راننده هم به مسیر ها و آدرس امکان تجاری و تفریحی جزیره تسلط دارد و هم می تواند به عنوان یک راهنما سفر و مترجم به توریست ها کمک کند.

لازم به ذکر است که تعرفه اجاره خودرو با راننده هم بیشتر از اجاره خودرو بدون راننده است.

البته فاکتور های دیگری مانند نوع و مدل خودرو و مدت زمان اجاره هم در تعیین اجاره بها موثر هستند.

البته اجاره خودرو بدون راننده هم برای افرادی که به هر دلیل تمایل دارند خودشان خودرو را هدایت کنند ممکن است اما شرایط و ضوابط آن با اجاره خودرو با راننده کمی متفاوت است.

اجاره پرادو با مناسب ترین قیمت
اینکه مناسب ترین قیمت برای اجاره پرادو و سایر خودرو های لوکس اجاره ای چه قیمتی است به صورت دقیق قابل محاسبه نیست.

شما می توانید قیمت اجاره پرادو را در وب سایت های معتبر به صورت آنلاین مشاهده کنید، اما به طور کلی باید بدانید که قیمت اجاره پرادو و سایر خودرو های اجاره ای ثابت نیست

چون قیمت اجاره این خودرو ها توسط شرکت های اجاره دهنده خودرو و بسته به ارزش روز آن ها تعیین و هم زمان با نوسانات قیمت خودرو در بازار این تعرفه ها هم تغییر می کنند.

در ضمن میزان اجاره تعیین شده برای خودرو پرادو به فاکتور هایی مانند مدت زمان اجاره خودرو، اجاره خودرو به صورت با راننده یا بدون راننده، سال تولید و میزان کارکرد خودرو، زیبایی ظاهری و نمای بیرونی و درونی خودرو و حتی فاکتور هایی مانند روز های تعطیل رسمی و نوع مسیر خودرو (خاکی، معمولی، کوهستانی) و… هم بستگی دارد

اما به طور کلی می توان گفت مناسب ترین قیمت برای اجاره پرادو و سایر خودرو های اجاره ای در معتبر ترین مراکز اجاره دهنده خودرو تعریف می شود

شما با مراجعه به مراکز معتبر اجاره دهنده خودرو می توانید این خودرو را در بهترین و به صرفه ترین قیمت اجاره کنید.

شرکت تک سیر یکی از معتبر ترین مراکز اجاره دهنده خودرو و تامین کنندگان برتر تشریفات است که با مجوز رسمی و سال ها تجربه درخشان در این زمینه خودرو های لوکس با کیفیت را اجاره می دهد.

شرایط اجاره خودرو

۳ بازديد
اجاره خودرو
احتمالاً این روزها بیش از هر زمان دیگری با توجه به هزینۀ بالای خرید خودرو، افراد به راه‌های جایگزینی مانند اجاره خودرو فکر می‌کنند.

اجاره خودرو یکی از راه‌های مرسومی است که کمک می‌کند مدتی از داشتن اتومبیل بی‌نیاز شوید.

افرادی که به اجاره خودرو روی می‌آورند الزاماً کسانی نیستند که با عدم تمکن مالی برای خرید خودرو رو به رو بوده‌اند.

اجاره خودرو می‌تواند نیاز سطح وسیعی از طیف‌های مختلف مردم را برطرف کند.

برای مثال افراد زیادی با حضور در یک شهر یا کشور غریب نیاز دارند خودرویی در دسترس داشته باشند تا بدون نیاز به وسایل حمل و نقل عمومی به کارهای شخصی خود بپردازند؛

فلذا برای بسیاری از افراد حضور در شهر یا کشوری غریب حکم می‌کند که به اجاره خودرو اقدام کنند.

می‌توان این نکته را خاطرنشان کرد که کاربرد اجاره خودرو در همۀ موقعیت‌ها و برای همه یکسان نیست.

گاهی ممکن است حتی در شهر خودتان در شرایطی قرار بگیرید که خودرویی در دسترستان نبوده و ترجیح دهید که به جای قرض کردن ماشین از دوستان و آشنایان، به اجاره خودرو روی بیاورید.

کاربرد اجاره خودرو همچنین می‌تواند برای برخی در راستای پر کردن اوقات فراغتشان عمل کند.

عده‌ای از افراد علاقۀ زیادی به گشت‌زنی در شهر با ماشین‌های مختلف دارند و اجاره خودرو برای آنان تفریحی است که از آن سیر نمی‌شوند.

آشنایی با خدمات اجاره خودرو می‌تواند عدۀ زیادی را ترغیب کند تا به جای خرید خودرو به اجاره خودرو روی بیاورند.

شاید عدۀ زیادی گمان کنند که اجاره خودرو صرفاً در خدمت مصارف تشریفاتی قرار می‌گیرد و از کاربرد اجاره خودرو در وجوهی دیگر بی‌اطلاع باشند.

با کمی سرچ کردن در سایت‌های مختلف می‌توانید به این نکته پی ببرید که خدمات اجاره خودرو بیش از چیزی هست که به آن فکر می‌کردید.

شاید عدۀ زیادی از مردم هنگامی که از اجاره خودرو ارزان قیمت مطلع شوند، از خدمات اجاره خودرو استفاده کنند و حتی از خرید اتومبیل منصرف شوند.

اجاره خودرو در تهران نیز که کلانشهری با وسایل حمل و نقل عمومی و در دسترس اکثریت است، تبدیل به امری مرسوم شده و افراد زیادی هستند که از خدمات اجاره خودرو در این شهر بهره می‌برند.

برای اجاره ماشین حتما مدارک مورد نیاز را پیش از درخواست، تهیه کنید
یکی از مسائلی که متاسفانه امروزه باعث می شود شخص نتواند به راحتی خودروی مورد نظر خود را اجاره کند، عدم دسترسی به شرایط اجاره خودرو در زمان تحویل خودرو می باشد.

برای رفع این چالش چه باید کرد؟ شرکت اجاره ماشین در وب سایت خود مشخص کرده است که دقیقا شرایط اجاره خودرو و لیستی را در وب سایت خود قرار داده است که البته ما هم در این مقاله به بررسی آن می پردازیم :

برای اجاره ماشین شما باید سند مالکیت در شهر تهران داشته باشید و یا ۲۰ الی ۳۰ درصد از مبلغ خودرو را به صورت نقد در حساب خود داشته باشید.
ارائه گواهینامه معتبر برای اجاره ماشین الزامی بوده و شرکت کرایه خودرو در صورتی که تمامی مدارک مورد نیاز برای کرایه در دسترس باشد ولی گواهینامه ارائه نشود، نسبت به تحویل خودرو اقدام نخواهد کرد.
ارائه کارت شناسایی معتبر در زمان اجاره خودرو الزامی است.
با توجه به این شرایط شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اگر شخصی از خارج کشور به ایران مراجعه کرده و برای مدت زمان اقامت خود نیاز به اجاره ماشین داشته باشد، باید چه مدارکی ارائه دهد؟

در جواب به این سوال باید گفت که این اشخاص می توانند به جای سند مالکیت و یا وجه نقد، ۱۵۰۰ الی ۵۰۰۰ دلار وجه نقد را ارائه داده ولی برای تحویل خودرو ارائه گواهینامه معتبر برای جاده های ایران الزامی می باشد.

همچنین ارائه پاسپورت نیز برای تحویل خودرو مورد نیاز خواهد بود.

به نکات عقد قرارداد اجاره ماشین توجه داشته باشید
یکی از مهم ترین مسائلی که در اجاره ماشین برای شما حائز اهمیت می باشد، آن است که شرایط کرایه خودرو را مطالعه کنید.

برای مثال باید در نظر داشته باشید که برای آسایش و راحتی مستاجر، شرکت خودرو را بیمه می کند ولی بر اساس مدت زمانی که شما به خودرو دسترسی دارید،

هزینه ای که برای بیمه پرداخت می شود محاسبه شده و از مستاجر دریافت می شود.

همچنین تمامی قوانین مالیاتی برای اجاره ماشین رعایت شده و مستاجر موظف است که این هزینه ها را بپردازد.

از سوی دیگر باید دقت داشت که در صورتی که کرایه خودرو را برای ایام تعطیل می خواهید انجام دهید، معمولا هزینه های اضافه ای از شما دریافت می شود.

با توجه به این نکات اما باز هم توصیه می شود که حتما پیش از اجاره ماشین، نسبت به دریافت شرایط شرکت کرایه خودرو اقدام کنید و سپس نسبت به ارائه درخواست کرایه خودرو اقدام کنید.

حتما پیش از تحویل، خودرو را به صورت کامل چک کنید
یکی از مهم ترین شرایط اجاره خودرو که در خصوص اجاره ماشین باید به آن توجه داشته باشید و بر این اساس نسبت به دریافت خودرو اقدام کنید، چک کردن خودرو پیش از تحویل است.

در صورتی که مشاهده می کنید خودرو هرگونه عیب و نقص از لحاظ ظاهری و یا موتوری دارد، بهتر است که با کارشناس تحویل خودرو در میان بگذارید.

در واقع تمامی مشکلات و یا نواقص خودرو به صورت ظاهری و موتوری باید در قرارداد ذکر شود.

در نظر داشته باشید که این مسئله می تواند در نهایت به نفع مشتری باشد و چک کردن خودرو را در کوتاه ترین زمان می توانید انجام دهید.

در نظر داشته باشید که هر خودرو بر اساس قوانین شرکت تا حد مجازی قابلیت جابجایی را به صورت روزانه دارد.

حتما این مسئله را باید پیش از ثبت سفارش اجاره ماشین بررسی کرده و بر اساس نیاز خود نسبت به کرایه ماشین اقدام کنید چرا که در غیر این صورت، شرکت می تواند هزینه های اضافه را بر اساس لیست قیمت های از پیش تعیین شده در صورت کارکرد بیش از حد ماشین از شما دریافت کند.

مشخص کنید که چرا می خواهید خودرو اجاره کنید
این نکته در واقع علاوه بر این که روند اجاره ماشین را برای شما تسهیل می کند، به خود شما نیز کمک می کند تا بتوانید بهترین خودرو را برای اجاره در نظر بگیرید و اجاره کنید.

در واقع دلایل مختلفی ممکن است باعث شود که یک نفر به اجاره خودرو بپردازد که در این قسمت به بررسی آن ها می پردازیم.

در ابتدا باید گفت که ترانسفر فرودگاهی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین و رایج ترین دلایلی دانست که به خاطر آن مردم از خدمات اجاره ماشین استفاده می کنند و در کنار آن می توان گفت که دسترسی به خودروی لوکس برای بسیاری از مشاغل می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

در کنار این مسائل می توان رفت و آمد و یا انجام مسافرت بین شهری را از دیگر دلایلی دانست که باعث می شود بسیاری از افراد به اجاره ماشین روی بیاورند.

همچنین خراب شدن یا در دسترس نبودن خودروی شخصی و استفاده از خودرو برای جابجایی مهمانان را می توان از دیگر دلایلی دانست که باعث می شود بسیاری از مردم روی به اجاره ماشین بیاورند.

با توجه به مسئله شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود، خودرویی که به آن نیاز دارید را انتخاب کرده و از آن استفاده داشته باشید.

اجاره خودرو قشم- اجاره ماشین در قشم

۴ بازديد
اجاره خودرو ارزان در قشم
اجاره خودرو قشم چه شرایطی دارد؟ موسسه تک سیر به عنوان یکی از موسسات قدیمی رنت خودرو در ایران است که امکان اجاره اتومبیل ارزان را در قشم فراهم کرده است.

اجاره خودرو قشم مزیت های زیادی برای مسافران به دنبال دارد. افرادی که با هدف سفر تفریحی به قشم می روند.

در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی باید استهلاک زیادی را پرداخت کنند. اگر گزینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی انتخاب کنند باید زمان و هزینه های زیادی را صرف کنند.

با استفاده از خدمات اجاره خودرو قشم می توانید با خیال راحت به هر نقطه از جزیره سفر کرده و در صورت بروز مشکل در اتومبیل بدون پرداخت هزینه اضافی به سادگی اتومبیل خود را تعویض کنید.

یکی دیگر از مزایای اجاره ماشین در قشم این است که افراد می توانند لذت رانندگی با خودروهای لوکس را با قیمت ارزانی تجربه کنند.

شرایط اجاره خودرو در قشم
همان طور که می دانید اجاره اتومبیل در قشم به دو روش مختلف امکان پذیر است.

توریست ها و افرادی که برای اولین بار به این جزیره سفر می کنند معمولا تمایل دارند از روش اجاره اتومبیل با حضور راننده بهره مند شوند.

این قابلیت به آن ها اجازه می دهد تا به سادگی و بدون هدر رفتن وقت به مکان های تفریحی مورد نظر خود بروند.
برخی از افراد که برای انجام امور کاری به جزیره قشم سفر می کنند و نیاز دارند که در هر ساعت از شبانه روز به اتومبیل مورد نظرشان دسترسی داشته باشند می توانند از سرویس اجاره خودرو قشم بدون راننده استفاده کنند.

این افراد می توانند به سادگی و بدون مراجعه ی حضوری از طریق سایت اتومبیل مورد نظر خود را رزرو کرده و در هر نقطه از جزیره که مد نظرشان است تحویل بگیرند.

این روش مناسب افرادی است که به هر دلیلی به وسایل نقلیه ی شخصی دسترسی ندارند.

افرادی که به دنبال ماجراجویی و لذت رانندگی در سفر به این جزیره هستند می توانند با اجاره اتومبیل های آفرود این لذت را تجربه کنند.

با اجاره اتومبیل بدون حضور راننده می توانید در هر ساعت از شبانه روز به هر نقطه ی جزیره سفر کنید.

اجاره خودرو قشم با راننده
همانطور که می دانید اجاره خودرو لوکس به دوشکل باراننده و بدون راننده صورت می گیرد.

از آنجایی که قشم شهر توریست پذیری است، در اغلب اوقات اجاره خودرو در قشم با اهداف گردشگری و توسط توریست های خارجی صورت می گیرد.

معمولا اجاره ماشین در قشم با راننده متداول تر است. چون راننده هم به مسیرها و آدرس امکان تجاری و تفریحی جزیره تسلط دارد و هم می تواند به عنوان یک راهنما سفر و مترجم به توریست ها کمک کند.

از این نظر اجاره خودرو در قشم بیشتر به صورت با راننده صورت می گیرد. لازم به ذکر است که تعرفه اجاره خودرو با راننده هم بیشتر از اجاره خودرو بدون راننده است.

البته فاکتورهای دیگری مانند نوع و مدل خودرو و مدت زمان اجاره هم در تعیین اجاره بها موثر هستند.

اجاره خودرو قشم بدون راننده
برای اجاره خودرو لوکس در قشم و دیگر نقاط ایران لازم است که تعیین کنید می خواهید خودرو را به صورت با راننده اجاره کنید یا بدون راننده، در صورتی که قصد دارید خودرو را بدون راننده اجاره کنید باید گواهینامه معتبر رانندگی داشته باشید ضمنا در طول مدتی که خودرو اجاره ای در اختیار شما قرار می گیرد؛ مسئولیت حفظ سلامت خودرو تمام وکمال برعهده شما خواهد بود.

برای اجاره خودرو بدون راننده شما باید ضمانت معتبری به شرکت اجاره دهنده تحویل دهید، بسیاری از شرکت های اجاره دهنده خودرو برای اجاره خودرو بدون راننده قوانین و ضوابط سخت گیرانه تری نسبت به اجاره خودرو لوکس با راننده دارند،

در مقابل بعضی دیگر از شرکت های معتبر اجاره خودرو ضوابط منعطف تری دارند و به شما این امکان را می دهند که بدون درد سر از رانندگی با یک خودرو لوکس اجاره ای لذت ببرید. ضمنا اجاره خودرو بدون راننده قشم اجاره بهای کمتری نسبت به اجاره خودرو با راننده دارد.

نکته ی مهمی که در ارتباط با اجاره ی اتومبیل بدون حضور راننده باید گفت در ابتدای امر به بیمه اتومبیل توجه داشته باشید و پیش از اقدام به این کار جوانب امر و مسئولیت هایی را که بر عهده ی فرد اجاره کننده است را در نظر بگیرید سپس اقدام کنید.

یکی از موارد پرکاربرد استفاده از رنت خودرو در جزیره قشم استفاده از این خدمات برای ترانسفر مهمانان و مسافران به فرودگاه می باشد. افراد می توانند با اجاره ی خودروهای لوکس مهمانان خود را از فرودگاه به محل مورد نظر یا بالعکس انتقال دهند.

لیست قیمت اجاره خودرو در قشم
موسسه اجاره اتومبیل تک سیر یکی از حرفه ای ترین رنت های خودرو در ایران به شمار می رود از این رو برای اطلاع مشتریان از وضعیت قیمت اتومبیل ها لیست قیمت را از طریق سایت در اختیار مشتریان قرار داده است.

افراد پیش از اقدام به اجاره ابتدا می توانند به سایت مراجعه کرده و لیست قیمت اتومبیل های لوکس اروپایی و آسیایی را مشاهده کنند و پس از آگاهی از آن ها نسبت به اجاره اتومبیل مورد نظرشان اقدام کنند.

شما می توانید در کنار انواع اتومبیل های لوکس و اسپرت، اتومبیل های ارزان را نیز مشاهده کنید.

افرادی که برای مدت زمان طولانی به اتومبیل اجاره ای نیاز دارند می توانند خودرو مورد نظر خود را از میان اتومبیل های با اجاره ی ارزان انتخاب کنند.

البته این موضوع شامل اتومبیل های لوکس نیز می شود اگر شما برای مدت زمان طولانی تری به یک اتومبیل لوکس نیاز دارید بهتر است از گزینه های اجاره هفتگی یا ماهانه استفاده کنید.

اجاره جنسیس کوپه

۴ بازديد
اجاره جنسیس کوپه
جنسیس کوپه یک خودرو اسپرت و جم و جور از شرکت هیوندای است که طرفداران زیادی دارد.

از آنجایی که جنسیس یک خودرو اسپرت و مسابقه ای و در عین حال بسیار لوکس و لاکچری است بیشتر در بین جوانان طرفدار دارد.

اجاره جنسیس کوپه یکی از به صرفه ترین راه حال هایی است که به شما امکان استفاده از این خودرو قدرتمند و منحصر به فرد را می دهد.

اجاره جنسیس کوپه به صورت با راننده و بدون راننده برای افرادی که به سن قانونی رسیده اند از طریق شرکت های اجاره دهنده خودرو های لوکس ممکن است.

در این گفتار اطلاعات بیشتر درباره جنسیس کوپه اجاره ای ارائه خواهیم کرد.

قیمت اجاره جنسیس کوپه
اجاره جنسیس کوپه به چه مواردی بستگی دارد؟ اتومبیل جنسیس کوپه به عنوان یکی از لوکس ترین اتومبیل های ساخت کمپانی اتومبیل سازی هیوندا به شمار می رود.

این اتومبیل بسیار زیبا در دهه اخیر حضور تقریبا پررنگی در بازارهای جهانی خودرو داشته است.

این اتومبیل در دسته خودروهای اسپرت قرار می گیرد و بسیار مناسب مراسمات مختلف است.

این اتومبیل در میان خودروهای کوپه یک نمونه فوق العاده محسوب می شود و از لحاظ امکانات و مشخصات فنی قدرتمند، دارای ایمنی بسیار بالا است.

با اجاره این اتومبیل می توانید به ویژگی های با کیفیتی دسترسی داشته باشید.

با توجه به ظاهر زیبا و لوکس این اتومبیل از قیمت مناسبی برای انجام مراسمات برخوردار است.

مدارک لازم جهت اجاره جنسیس کوپه
برای اجاره جنسیس کوپه مدارکی لازم است که باید آن را به شرکت تک سیر ارائه دهید. مدارک به شرح ذیل است و برای متقاضیان داخلی و خارجی متفاوت است.

متقاضیان ایرانی ملزم به ارائه ی مدارکی می باشند که شامل:

یک فقره چک معادل ارزش اتومبیل جنسیس کوپه

جهت ودیعه می توانید سند مالکیت تهران را ارائه بدهید در صورت عدم دسترسی به سند می توانید ۲۰ تا ۳۰ درصد از ارزش اتومبیل را به شکل وجه نقدی پرداخت کنید.

ارائه گواهینامه دارای اعتبار و کارت شناسایی معتبر الزامی است.

متقاضیان خارجی ملزم به ارائه ی مدارک:

اصل پاسپورت

۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار وجه نقد به عنوان ودیعه

ارائه ی گواهینامه ی دارای اعتبار

هر شرکت بنا بر شرایط مختلف قوانینی دارد که شرکت تکسیر نیز از این قاعده مستثنی نیست به جز مواردی که در بالا به آن اشاره شد افرادی که برای اجاره اتومبیل جنسیس کوپه اقدام می کنند باید موارد دیگری را رعایت کنند که شامل موارد زیر است:

بعد از انعقاد قرارداد اجاره برای اتومبیل جنسیس کوپه دقت داشته باشید که مالیات و بیمه ی بدنه به آن افزوده می شود.

در صورتی که قصد دارید این اتومبیل را در زمان تعطیلات اجاره کنید باید ۲۰ تا ۳۰ درصد اضافه تر از مبلغ اجاره عادی را بپردازید.

اجاره اتومبیل جنسیس کوپه بدون حضور راننده به صورت روزانه ۱۰ ساعت محاسبه خواهد شد.

کیلومترهای بیرون از شهر با حضور راننده به عنوان رفت و برگشت محسوب خواهد شد.

برای جاده های خاکی و آفرود اجاره روزانه ۲ تا ۳ درصد اجاره ای که روزانه پرداخت می شود محاسبه می شود.

کیلومتر مجاز برای این نوع اتومبیل ها به صورت روزانه ۲۰۰ کیلومتر است. در صورت استفاده بیشتر کیلومترهای اضافه محاسبه خواهد شد.

هزینه بنزین مصرفی نیز به عهده ی فرد اجاره کننده است.

شرایط اجاره جنسیس کوپه
اجاره جنسیس کوپه در موقعیت های مختلف شرایط خاص خود را دارد. اتومبیل جنسیس یکی از گزینه های پرطرفدار برای اجاره است.

افراد می توانند به دو شکل مختلف برای اجاره این اتومبیل اقدام کنند. شرکت تک سیر با توجه به شرایط افراد برای آن ها امکان کرایه اتومبیل با حضور راننده و بدون حضور راننده را می دهد.

شرایطی که موسسه برای اجاره کنندگان ایجاد می کند معمولا برای محافظت از اتومبیل هایی است که اغلب چند میلیارد تومان قیمت دارند.

بنابراین مدارکی را از شما درخواست خواهد کرد. در صورتی که متقاضی اجاره جنسیس کوپه در سطح شهر تهران هستید باید یک سند ملکی را که در شهر تهران به ثبت رسیده است را ارائه کنید.

یکی از مهم ترین مدارکی که ارائه ی آن به موسسه الزامی است داشتن یک گواهینامه معتبر می باشد.

اتومبیل جنسیس کوپه به عنوان یکی از اتومبیل های لوکس آسیایی است که باید در هنگام اجاره ی آن به بیمه اتومبیل توجه زیادی داشته باشید.

شرایط اجاره جنسیس کوپه با راننده: این گزینه برای افرادی مناسب است که قصد دارند اتومبیل را برای مراسمات تشریفاتی و رسمی اجاره کنند.

افرادی که برای اجاره با راننده اقدام می کنند نیاز به ارائه ی برخی از مدارک را ندارند. البته به صلاحدید شرکت لازم است که مدارکی را با توجه به موقعیت و شرایط ارائه دهند.

اجاره اتومبیل جنسیس کوپه با راننده یک گزینه مناسب برای افراد غیر ایرانی است. رانندگان شاغل در این موسسه علاوه بر آشنایی با زبان انگلیسی با همه ی معابر و اماکن گردشگری، تفریحی و …. آشنایی دارند.

این افراد به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند می توانند به عنوان یک راهنمای مناسب عمل کنند.

یکی از مزایایی اجاره بدون حضور راننده این است در صورت بروز هر حادثه ای برای اتومبیل عواقب آن بر عهده ی راننده است.

اجاره سانتافه

۲ بازديد
شرایط اجاره سانتافه
در صورتی که به یک اتومبیل مناسب برای انجام کارهای روزمره خود و یا مسافرت نیاز دارید می توانید از کرایه سانتافه استفاده کنید.

اجاره سانتافه بدون راننده در دراز مدت برای افرادی که دسترسی به اتومبیل مناسب ندارند یک گزینه مطلوب به شمار می رود.

این اتومبیل از ایمنی بالایی برخوردار است و طراحی آن باعث می شود که سرنشینان احساس راحتی زیادی را تجربه کنند.

یکی دیگر از شرایط اجاره سانتافه استفاده از موقعیت حضور راننده است.

این موقعیت برای افرادی مناسب است که برای انجام کاری به تهران سفر کنند با توجه به عدم آشنایی با مکان های مختلف وقت زیادی در روز تلف خواهند کرد در صورت استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز میزان این اتلاف وقت افزایش پیدا خواهد کرد.

از سوی دیگر اتلاف هزینه ها را خواهید داشت. با استفاده از کرایه اتومبیل سانتافه با حضور راننده می توانید از مزیت های زیادی بهره مند شوید.

راننده های شاغل در شرکت تک سیر علاوه بر آشنایی با همه ی معابر شهر و اماکن مختلف به زبان انگلیسی تسلط دارند و می توانند نقش یک راهنمای خبره را برای مهمانان و توریست های خارجی ایفا کنند.

در صورتی که از این گزینه برای اجاره سانتافه استفاده کنید نیازی به ارائه ی برخی از مدارک نیست. البته لازم است با صلاحدید شرکت مدارکی را برای اطمینان ارائه کنید.

قیمت اجاره سانتافه
صنعت اجاره اتومبیل سال ها ست که در دنیا رونق دارد و کشور ایران هم از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از مهم ترین موارد در اجاره ی اتومبیل قیمت آن است. افراد می توانند قبل از اقدام به اجاره ی اتومبیل به سایت موسسه تک سیر با آدرس takseir.com مراجعه کرده و براساس قیمت ها نسبت به اجاره اتومبیل سانتافه اقدام نمایند.


با توجه به آپشن های موجود و ظاهر فوق العاده ی این اتومبیل قیمت اجاره این اتومبیل بسیار مناسب است.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشت. این است اگر قصد دارید برای کرایه اتومبیل سانتافه در ایام تعطیلات اقدام کنید باید ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از قیمت ها در زمان عادی را بپردازید.

اتومبیل سانتافه با ظاهر اسپرتی که دارد بسیار مورد توجه افراد جوان واقع می شود. این اتومبیل گزینه ی مناسبی برای افرادی است که قصد دارند به مسافرت بروند.

با توجه به ظاهر زیبا و جذاب این اتومبیل قیمت اجاره ی آن بسیار مناسب است. می توانید با اجاره این اتومبیل اوقاتی خوشی را در مسافرت تجربه کنید.

در سال های اخیر این اتومبیل در کشور ایران محبوبیت زیادی داشته است از این رو برخی افراد تمایل دارند از این اتومبیل در مراسمات و جشن هایی نظیر عروسی استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های اجاره سانتافه می توانیم به دسترسی به مجوز عبور از طرح ترافیک شاره کرد.

با استفاده از این ویژگی دیگر نگران عبور از طرح ترافیک نباشید. برخی از شرکت در صورت بروز اشکال و خرابی برای اتومبیل یک تعمیر کار را جهت رفع مشکل افراد به آن محل اعزام می کنند.

مدارک لازم جهت اجاره سانتافه
برای اجاره سانتافه لازم است که افراد مدارکی را به موسسه تک سیر ارائه بدهند که به شرح ذیل است:

متقاضیان ایرانی
یک عدد چک به ارزش قیمت روز اتومبیل سانتافه

به عنوان ودیعه می توانید یک سند مالکیت تهران را ارائه کنید در صورت عدم دسترسی به سند مالکیت می توانید به میزان ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزش اتومبیل را به صورت نقدی ارائه کنید.

ارائه ی گواهینامه معتبر به همراه کارت شناسایی

متقاضیان خارجی
ارائه ی پاسپورت

۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار وجه به صورت نقدی برای ودیعه

گواهینامه معتبر

افرادی که قصد دارند اتومبیل سانتافه را بدون حضور راننده اجاره کنند باید ۲۰ سال سن داشته باشند.

میزان تردد برای این نوع اتومبیل به اندازه ی ۲۰۰ کیلومتر است و در صورت استفاده بیشتر باید کیلومتر اضافه شده را محاسبه و پرداخت نمایند.

پرداخت کلیه مبلغ اجاره در هنگام تحویل اتومبیل به مشتری درگزینه اجاره اتومبیل سانتافه بدون حضور راننده

توریست ها و ایرانیان مقیم خارج از کشور باید بلیط برگشت خود را ارائه کنند.

ایرانیان مقیم خارج از کشور می توانند کارت اقامت خود را به عنوان مدرک شناسایی معتبر ارائه کنند.

مشتریان می توانند به جای ودیعه ی نقدی از طلا و جواهرات به میزان ۱۰ درصد ارزش خودرو به عنوان جایگزین استفاده کنند.

اجاره اپتیما

۳ بازديد
اجاره اپتیما
کیا اپتیما یک سدان با جثه متوسط و کارکرد عالی و کیفیت قابل قبول است. نظر سنجی های این خودرو به طور مشهودی نشان دهنده کیفیت و کارایی بالای این محصول شرکت کیا موتور کره است.

از آنجایی که اپتیما ظاهری شیک، سواری فوق العاده و فنی مطلوبی دارد و نیز قیمت خرید و اجاره آن در مقابل رقبای آلمانی و آمریکایی بسیار کمتر است، از پر طرفدار ترین خودرو های وارداتی ایران است.

هم چنین اجاره اپتیما در بین خودرو های اجاره ای آمار قابل قبولی دارد. در این گفتار تمامی نکات مهم پیرامون اجاره اپتیما را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شرایط اجاره اپتیما چیست؟
شرایط اجاره اپتیما چیست؟ ممکن است شما جزء آن دسته از افراد باشید که با اجاره اتومبیل آشنایی نداشته باشید.

این صنعت در سراسر دنیا جریان دارد و سالانه افراد زیادی را به خود جلب می کند. برخی از افراد به هر دلیلی ممکن است به شهرهایی مانند تهران مسافرت کنند و نتوانند به اتومبیل شخصی خود دسترسی داشته باشند.

این افراد می توانند برای حفظ پرستیژ اجتماعی و سرعت در کارها همچنین راحتی در هنگام پرداختن به فعالیت های مختلف گزینه ی اجاره اپتیما را انتخاب کنند.

نکته مهمی که در ارتباط با اجاره اتومبیل وجود دارد این است که برخی از افراد امکان خرید اتومبیل های لوکس را ندارند از این رو می توانند از گزینه اجاره اتومبیل استفاده کنند.

اما دلیل انتخاب اجاره اپتیما چیست؟ با توجه به اینکه در سال های اخیر اتومبیل های کره ای در ایران طرفداران زیادی داشته است این اتومبیل می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای موقعیت های مختلف باشد.

اجاره اتومبیل باعث صرفه جویی در هزینه های عبور مرور افراد می شود همچنین موجب می شود تا فرد زمان زیادی را در وقت صرفه جویی کرده و نخواهد به دنبال وسایل نقلیه باشد.

استفاده از اتومبیل های اجاره ای برای افرادی مناسب است که به علت های مختلف به اتومبیل مناسب دسترسی ندارند.

اپتیما یک اتومبیل نسبتا لوکس است که از آپشن های زیادی برخوردار است. افراد می توانند با اجاره این اتومبیل برای منظورهای مختلف از امکانات فوق العاده ی آن نیز برخوردار شوند.

این اتومبیل با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد از اجاره بهای مناسبی برخوردار بوده و می شود برای مراسم های رسمی و غیر رسمی از آن ها بهره برد.

مهم ترین ویژگی که اجاره اپتیما با راننده دارد این است که در این موقعیت شما نیازی نیست که مدرک یا مبلغ زیادی را ارائه کنید، برخی اوقات نیز در صورت بروز هر حادثه ای همه ی مسئولیت ها بر عهده ی راننده است.

در صورتی که شرکت های مختلف قصد داشته باشند اتومبیل اپتیما را با راننده اجاره نمایید می توانید پوشش راننده را براساس موقعیت و نیاز خود تعیین کنید.

افراد غیر ایرانی که به زبان فارسی تسلط ندارند می توانند از رانندگانی استفاده کنند که به زبان انگلیسی آشنایی دارند.

نکته ی دیگر اینکه این راننده ها با نقاط مختلف شهر آشنایی کامل دارند و می توانند به عنوان یک راهنمای حرفه ای برای گردشگرهای خارجی عمل کنند.

مزایای اجاره اپتیما
اپتیما به عنوان یک خودرو لوکس و با کیفیت یکی از پر متقاضی ترین خودرو های اجاره ای در ایران است و اکثر شرکت های اجاره دهنده خودرو کیا اپتیما را در لیست خودرو های اجاره ای خود دارند.

اجاره اپتیما مزایای بسیاری برای مستاجر دارد که بعضی از آن ها عبارت ‌اند از:

– اپتیما یک خودرو زیبا، جادار و بسیار شیک است که در ایران طرفداران زیادی دارد. تجمل و زیبایی در کنار کیفیت و راحتی از ویژگی هایی هستند که اپتیما را متمایز کرده اند.

– استفاده از این خودرو برای قرار های کاری و مراسمات رسمی و مهم، مهمانی های دوستانه، تفریحات فصلی و… یکی از بهترین گزینه ها است.

– خودرو های وارداتی و گران قیمت مانند اپتیما در ایران مشمول پرداخت مالیات می شوند. شما با اجاره اپتیما تا زمان دلخواه می توانید از این خودرو استفاده کنید بدون آنکه نیازی به پرداخت مالیات داشته باشید چون مالیات این خودرو ها توسط شرکت های اجاره دهنده پرداخت می شود.

– خودرو اپتیما یک خودرو وارداتی لوکس و گران قیمت است که خرید آن نیازمند به پرداخت هزینه ی زیادی است. با اجاره اپتیما می توانید با کم ترین هزینه برای مدت دلخواه از این خودرو استفاده کنید.

– هنگامی که برای خرید یک خودرو لوکس مانند اپتیما پول زیادی پرداخت می کنید، بخشی از سرمایه در گردش شما به یک کالای مصرفی تعلق می گیرد.

با اجاره اپتیما شما از مزایای این خودرو بهره مند می شوید بدون اینکه نگران افت قیمت، استهلاک و… یا پرداخت هزینه های نگهداری خودرو، تامین قطعات، اخذ بیمه، معاینه فنی و… باشید.

اجاره بی ام و

۲ بازديد
اجاره بی ام و
شاید اگر از یک جامعه آماری نسبتا بزرگ بخواهیم لیستی بهترین و لوکس ترین خودرو های جهان را بنویسند، نام بی ام و بدون شک یکی از پر تکرار ترین گزینه هایی است که افراد در تهیه لیست خودرو های با کیفیت و لوکس جهان مورد استفاده قرار می دهند.

تولیدات این شرکت آلمانی در بالا ترین سطح کیفیت و زیبایی و تنوع به بازار عرضه شده‌اند.

اجاره بی ام و یکی از محبوب ترین گزینه های متقاضیان خودرو های اجاره ای است. در این گفتار اطلاعات بیشتری در مورد اجاره بی ام و ارائه خواهیم داد.

شرایط آسان اجاره بی ام و چیست؟
بی ام دبلیو یک اتومبیل بسیار لوکس و محبوب است که افراد زیادی تمایل به اجاره ی آن دارند.

افراد می توانند از طریق موسسه تک سیر به سادگی برای اجاره ی این اتومبیل اقدامات لازم را انجام دهند.

برای اجاره بی ام و در صورتی که متقاضی ایرانی هستید می توانید یک فقره چک را که به ارزش اتومبیل است ارائه کرده و سند مالکیت تهران را یا ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت اتومبیل را به شکل وجه نقد را ودیعه بگذارید.

از دیگر مواردی که برای اجاره اتومبیل بی ام دبلیو باید رعایت کنید ارائه ی کارت شناسایی و گواهینامه معتبر است.

متقاضیان خارجی به عنوان مشتریان پرو پا قرص اتومبیل های اجاره ای در هر کشور هستند. با توجه به کیفیت انواع بی ام و این افراد تمایل زیادی به اجاره این اتومبیل دارند.

که شرایط آن شامل ارائه ی اصل پاسپورت، گواهینامه دارای اعتبار است. این افراد موظفند برای اجاره بی ام و ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار به صورت وجه نقد نزد موسسه به عنوان ودیعه ارائه کنند.

توجه داشته باشید که در زمان تعطیلات به مبلغ اجاره ۲۰ تا ۳۰ درصد اضافه می گردد. با توجه به قیمت میلیاردی این اتومبیل لازم است که افراد شرایط و مدارک خاصی را که مورد نظر شرکت است ارائه کنند.

در صورتی که قصد دارید این اتومبیل را برای مراسم عروسی اجاره کنید باید بدانید که کرایه این اتومبیل به صورت ساعتی محاسبه می گردد.

در صورتی که از ساعت معین بیشتر شود هزینه های ساعت های اضافه براساس تعرفه های شرکت محاسبه می گردد.

قیمت اجاره بی ام دبلیو با راننده
اجاره بی ام و ممکن است شما جزو آن دسته از افراد باشید که بخواهید از خدمات اجاره بی ام و به همراه راننده بهره بگیرید بنابراین باید با شرایط آن آشنایی داشته باشید.

در صورتی که قصد دارید از این شرایط برای اجاره اتومبیل بی ام و استفاده کنید در هنگام بروز هر حادثه ای مسئولیتی بر عهده ی شما نخواهد بود و راننده باید جوابگوی اتفاقات باشد.

استفاده از اجاره اتومبیل با راننده برای تشریفات و استقبال از مهمانان بسیار مناسب است.

متقاضیانی که قصد دارند اتومبیل بی ام و را با راننده اجاره کنند باید چند روز پیش از تحویل گرفتن اتومبیل مورد نظرتان نسبت به ارائه سفارش خود اقدامات لازم را انجام دهند.

نکته ی دیگر اینکه افراد باید لیست قیمت ها را با توجه به نوسانات بازار از طریق وب سایت چک کنند. با توجه به این که در این موقعیت مسئولیت رانندگی اتومبیل بر عهده ی فرد اجاره کننده نیست.

در این موقعیت احتیاجی نیست مدارک خاصی مانند گواهینامه را جهت رانندگی ارائه کنید. اما با توجه به اینکه اتومبیل مورد نظر بسیار لوکس و گرانقیمت است.

اما لازم است که مدارک الزامی را که توسط شرکت برای اجاره اتومبیل درخواست شده است ارائه شود.

ممکن است بیشتر افراد در هنگام اجاره اتومبیل سوالاتی در ارتباط با اجاره ی اتومبیل ها داشته باشند.

افراد این امکان را دارند که برای آگاهی از خدمات شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و پرسش های خود را مطرح کنند.

خودرو های اجاره ای بی ام دبلیو
اجاره بی ام و قیمت اجاره بی ام و در مدل های مختلف متفاوت است که این میزان اجاره براساس ارزش اتومبیل محاسبه می شود.

این مدل اتومبیل گزینه مناسبی برای مجالس مختلف اعم از عروسی، تشریفات و مسافرت و…است.

شرکت تک سیر مدل های مختلفی از بی ام و را که شامل مدل های بی ام دبلیو 520، بی ام و ۲۲۸i، بی ام و X6، بی ام دبلیو 530 2017، بی ام و ۷۳۰LI است را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

طراحی اتومبیل های بی ام و به شکلی است که مورد توجه همه ی رنج های سنی است از این رو متقاضیان زیادی برای اجاره دارد.

این اتومبیل مناسب برای مراسمات رسمی و غیر رسمی است. در صورتی که قصد دارید اتومبیل لوکس و مناسبی را برای مسافرت اجاره نمایید انواع مختلف اتومبیل بی ام و گزینه مناسبی به شمار می رود.

اجاره خودرو بی ام و تک سیر
بی ام و یک شرکت چند ملیتی آلمانی است که در حال حاضر خودروها و موتور سیکلت ها تولید می کند

و تا سال ۱۹۴۵ موتورهای هواپیما را تولید می کرده است.

این شرکت در سال ۱۹۱۶ تأسیس شد و در مونیخ بایرن مستقر است.

BMW تولید وسایل نقلیه موتور در آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی، انگلستان و ایالات متحده است.

خانواده کوندت سهامداران بلندمدت شرکت هستند و سهام باقیمانده متعلق به شناور عمومی است.

این شرکت دارای تاریخچه مسابقه موتورسیکلت، به ویژه در تورهای اتومبیل، فرمول 1، اتومبیل های ورزشی و جزیره من TT است.

BMW M1 1978 نخستین خودروی اسپرت با نام تجاری BMW بود و در رابطه با لامبورگینی توسعه یافت.

این اولین خودروی جاده ای بود که توسط بخش موتور سواری BMW، BMW M. تولید شد.

در سال 1980، بخش M تولید اولین مدل خود را بر اساس یک خودرو تولید منظم، E12 M535i تولید کرد. M535i پیش از BMW M5 است که در سال 1985 بر اساس پلت فرم E28 معرفی شد.

در سال 1983، اولین موتور دیزلی M21 را معرفی کرد. BMW E30 325iX اولین تولید تمام فولادی در سال 1985 بود و در سال 1987 مدل E30 اولین مدل BMW بود که در سبک واگن / املاک ساخته شده بود.

bmw اولین خودرو الکتریکی خود، خودروی شهر BMW i3 را در سال 2013 منتشر کرد. I3 همچنین اولین ماشین تولید انبوه است که ساختار بیشتری دارد که عمدتا از فیبر کربن ساخته شده است.

مدارک لازم برای اجاره بی ام و

در سال 2013، سری 4 BMW مدل های کوپه و تبدیل 3 سری را جایگزین کرد. بسیاری از عناصر سری 4 همچنان با مدل سری 3 معادل باقی مانده است.

به همین ترتیب، سری BMW 2 مدل کوپه و قابل تبدیل از سری 1 را در سال 2013 جایگزین کرد.

مدارک لازم اجاره بی ام و
اجاره خودرو بی ام و و سایر خودرو های لوکس به دو شکل با راننده و بدون راننده صورت می گیرد. در هر کدام از این حالات مدارک مورد نیاز و ضوابط اجاره خودرو متفاوت است.

برای اجاره بی ام و بدون راننده شما به یک مدرک شناسایی معتبر و ضمانتی معادل با بیست یا سی درصد از ارزش کلی خودرو دارید، این ضمانت برای حسن تعهد شما نسبت به عودت خودرو به صورت سالم به شرکت اجاره دهنده است و می تواند به شکل چک، سفته، سند ملکی، خودرو، طلا و جواهر، وجه نقد و… باشد.

نوع ضمانت و مبلغ آن را شرکت اجاره دهنده تعیین می کند. ضمنا چون هنگام اجاره بی ام و بدون راننده، اجاره گیرنده خودش هدایت خودرو را بر عهده می گیرد لازم است که گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشد

هم چنین مبلغی تقریبا معادل پنج میلیون تومان برای خسارات احتمالی و دویست هزار تومان برای جریمه رانندگی احتمالی را نزد شرکت اجاره دهنده به ودیعه بگذارید.

برای اجاره بی ام با راننده تنها کارت شناسایی و ضمانت نامه معادل بیست یا سی درصد ارزش خودرو (مورد تأیید اجاره دهنده خودرو) کافی می باشد و نیازی به ودیعه پنج میلیون تومانی و دویست هزار تومنی و هم چنین ارائه گواهی نامه رانندگی نیست.

اجاره بی ام و در تهران
استفاده از خودروهای لوکس یکی از خواسته هایی است که افراد زیادی در پی آن هستند، اما بدلیل هزینه بالا توان خرید این نوع ماشین ها را ندارد .

در این راستا شرکت اجاره خودرو تکسیر بر آن شده تا این خواسته ی افراد را تا حد امکان با اجاره دادن ماشین های لوکس تحت شرایط و قواعد مشخص و با بهترین قیمت ها برآورده کند .

در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۵۶۳۲۲۳ تماس حاصل بفرمایید و در صورت تمایل به بازدید حضوری به آدرس یوسف آباد، خیابان حسینی، خیابان اشک شهر، پلاک ۱۱ مراجعه فرمایید ،همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

سخن پایانی
در این گفتار اطلاعاتی در مورد مدارک لازم برای اجاره بی ام و بدون راننده و با راننده و هم چنین مزایای اجاره بی ام و ارائه شد.

اجاره بی ام و به عنوان یک خودرو لوکس، با کیفیت و زیبا یکی از بهترین گزینه های است که می توانید برای مراسمات خاص، قرار های کاری مهم و خدمات دهی به توریست ها و مهمانان خارجی خود، در نظر بگیرید.

با اجاره بی ام شما می توانید با صرف کم ترین هزینه در مراسمات مهم و قرارهای ملاقات خود بسیار لاکچری و منحصر به فرد جلوه کنید.

اجاره پورشه پانامرا

۳ بازديد
اجاره پورشه پانامرا
پورشه پانامرا یکی از پر طرفدار ترین خودرو های لوکس شرکت خودرو سازی موفق آلمانی با نام پورشه است.

اگر شما سرمایه لازم برای خرید این خودرو با کیفیت و لوکس را ندارید، با اجاره پورشه پانامرا می توانید تجربه لذت رانندگی با این خودرو زیبا، سریع و راحت را به دست آورید.

قیمت اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا چه شرایطی دارد؟ با توجه به اینکه صنعت کرایه اتومبیل از دیرباز تا کنون در سراسر دنیا رونق داشته است.

در کشور ایران نیز موسساتی مانند شرکت تک سیر وجود دارد که امکان دسترسی به اتومبیل های لوکس و روز دنیا را برای متقاضیان به وجود می آورد.

یکی از این اتومبیل های سوپر لوکس پورشه پانامرا است که طرفداران زیادی دارد.

مهم ترین مسئله در ارتباط با اجاره پورشه پانامرا قیمت آن است که در موقعیتهای مختلف متفاوت است. برای آشنایی با قیمت کرایه پورشه پانامرا با ما همراه باشید:

شرایط و مدارک لازم برای اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا و اجاره پورشه ماکان مانند دیگر اتومبیل های لوکس این مجموعه شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

این شرایط برای متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی متفاوت است.

متقاضیان ایرانی برای کرایه پورشه پانامرا باید مدارک ذیل را ارائه کنند:

یک فقره چک به ارزش اتومبیل پورشه

ارائه ی ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزش اتومبیل وجه نقد یا سند مالکیت تهران

ارائه ی کارت شناسایی و گواهینامه ی معتبر

متقاضیان غیر ایرانی باید مدارکی را ارائه کنند که شامل:

اصل پاسپورت

ارائه گواهینامه معتبر

پرداخت ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار وجه نقد

بعد از منعقد شدن قرارداد اجاره بیمه ی بدنه به همراه مالیات به مبلغ اجاره الحاق می شود.

کیلومتر تردد برای پورشه پانامرا ۱۰۰ کیلومتر در نظر گرفته شده است. در صورتی که اتومبیل بیشتر از این میزان را تردد کند براساس قوانین شرکت کیلومترهای اضافه محاسبه خواهد شد.

امکانات رفاهی و آپشن های پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا به عنوان یک اتومبیل بسیار لوکس باعث می شود که مشتریان به امکانات و آپشن های فوق العاده ای نظیر سرعت ۳۲۵ اسب بخار این اتومبیل بهره مند شوند.

این اتومبیل از طراحی اسپرت برخوردار است . این اتومبیل مجهز به فرمان GT اسپرت است همچنین دارای صندلی هایی است که براساس مدل خودرو می توانند در 8، 14، 18 جهت تنظیم شوند.

از دیگر ویژگی های این اتومبیل دسترسی به سیستم صوتی بنگ اند اولافسن است که ۱۴۵۵ وات قدرت داشته و به ۲۱ بلندگو مجهز شده است.

این سیستم با ساب ووفر ۴۰۰ واتی به عنوان یک آپشن بسیار جذاب است. این اتومبیل مجهز به قابلیت دستیار حفظ اتومبیل در بین خطوط است و توانایی تشخیص علائم ترافیکی را دارد.

این اتومبیل مجهز به سیستم های کنترل کروز، تطبیقی، هدآپ دیسپلی و… است.

این اتومبیل به صورت سدان طراحی شده است اما مشخصات یک اتومبیل کوپه را دارد.

پورشه پانامرا به عنوان یک اتومبیل ایمن شناخته می شود که دارای امکانات ایمنی و آپشن های فوق العاده ای نظیر:

ایربگ مخصوص راننده ، سرنشینان و جانبی است.

امکان اتصال به USB و آیپد

سانروف، آینه های تاشو برقی به همراه امکان تنظیم آینه ها به صورت برقی و مجهز به گرم کن آینه می باشد.

مجهز به سنسور باران

قابلیت تنظیم ارتفاع

مجهز به سنسورهای پارک در قسمت های عقب و جلو

این امکانات و ده ها امکانات شگفت انگیز دیگری که پورشه پانامرا در اختیار متقاضیان قرار می دهد باعث شده که به عنوان یک اتومبیل محبوب برای مسافرت ها تبدیل شود.

اجاره لکسوس

۳ بازديد
اجاره لکسوس
لکسوس بزرگ ترین توزیع کننده و تولید کننده خودرو های سفارشی در جهان خودرو های با کیفیت زیادی را به بازار عرضه کرده است.

خودرو های این برند جز با کیفیت ترین و خوش فیس ترین خودرو های لوکس جهان هستند و به خاطر ظاهر جوان پسند و پیشتازی در کورس های سرعت طرفداران بسیاری دارند.

در این گفتار تمام نکات پیرامون اجاره لکسوس را بررسی خواهیم کرد.

مزایای اجاره لکسوس
– اگر می خواهید نیو فیس ترین و جوان پسند ترین خودرو را اجاره کنید، پیشنهاد ما به شما اجاره لکسوس است. برند لکسوس مدل های متنوعی از زیبا ترین خودرو های جهان را با کیفیتی درخور ستایش تولید و عرضه کرده است.

– با اجاره لکسوس نیازی نیست که برای استفاده از این خودرو لوکس، زیبا و با کیفیت مبلغ هنگفتی پرداخت کنید و آن را خریداری کنید، کافی است مبلغ ناچیزی برای اجاره این خودرو بپردازید و به مدت دلخواه از آن استفاده کنید.

– هنگام خرید خودرو های لوکس خودروی شما فقط تا چند سال یا حتی چند ماه به روز و لاکچری است، چون روز به روز مدل های نیوفیس تر با آپشن های جدید به بازار عرضه می شوند. با اجاره لکسوس شما آخرین مدل خودرو تولید شده توسط برند محبوب خود را سوار می شوید بدون اینکه مجبور باشید بخش بزرگی از سرمایه خود را با خرید ماشین گران قیمتی مانند لکسوس راکد کنید.

– هنگام اجاره لکسوس پرداخت هزینه هایی مانند مالیات، تعمیر و تامین قطعات، اخذ بیمه نامه، معاینات فنی و… توسط شرکت اجاره دهنده پرداخت می شود و شما فقط با پرداخت اجاره بها و هزینه سوخت از مزایای خودرو بهره می بری

شرایط و مدارک لازم برای اجاره لکسوس
برای اجاره اتومبیل لکسوس لازم است که شرایط و مدارکی را به موسسه ارائه کنید.

افراد ممکن است به هر دلیلی به اتومبیل شخصی دسترسی نداشته باشند از این رو می توانند با استفاده از خدمات شرکت های اجاره دهنده ی اتومبیل این نیاز خود را مرتفع سازند.

متقاضیان به فراخور نیازی که دارند می توانند به شکل روزانه، ماهانه و هفتگی نسبت به اجاره اتومبیل لکسوس اقدام کنند.



اجاره لکسوس به دو روش مختلف انجام می گیرد که هر کدام شرایط خاص خود را دارد.

این روش ها شامل اجاره اتومبیل بدون حضور راننده و با حضور راننده است که در ادامه به تفصیل به معرفی این روش ها خواهیم پرداخت.

شرکت های رنت اتومبیل در سراسر دنیا برای اطمینان از سلامت اتومبیل خود مدارکی را از مشتریان درخواست می کنند که افراد ملزم به ارائه ی آن به موسسه می باشند.این مدارک عبارتند از:

افراد در هنگام اجاره اتومبیل لکسوس بدون حضور راننده باید از سن قانونی برخوردار بوده و حداقل سن ۲۰ سال در نظر گرفته شده است.

ارائه ی مدارک برای متقاضیان داخلی و خارجی متفاوت است.

متقاضیان ایرانی ملزم به ارائه ی

کارت شناسایی معتبر

گواهینامه ی دارای اعتبار

یک چک به ارزش اتومبیل لکسوس

ارائه ی سند مالکیت در تهران در صورت عدم دسترسی به سند این امکان وجود دارد که افراد ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزش روز اتومبیل را به عنوان ودیعه ارائه کنند که در صورت سلامت اتومبیل در پایان مدت اجاره مبلغ ودیعه به صورت تمام کمال بازگردانده خواهد شد.

در غیر این صورت مبلغ خسارت محاسبه شده و از کل ودیعه کم خواهد شد.

متقاضیان خارجی

ارائه ی اصل پاسپورت

ارائه ی گواهینامه معتبر

پرداخت ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار به عنوان ودیعه

ایرانیان مقیم خارج از کشور این امکان را دارند که از کارت اقامت خود به عنوان کارت شناسایی معتبر استفاده کنند.

در صورتی که قصد دارید برای اجاره اتومبیل در زمان تعطیلات اقدام کنید باید مبلغ اجاره را ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از زمان های عادی پرداخت کنید.

پس از انعقاد قرارداد اجاره لکسوس دقت داشته باشید که مبلغ مربوط به مالیات و بیمه ی بدنه به اجاره اضافه خواهد شد.

تردد در جاده های خاکی و آفرود ۲ تا ۳ برابر بیشتر از اجاره روزانه محاسبه می گردد.